سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش به خداوند برترینِ دو دانش است . [امام علی علیه السلام]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

«دخترانه»؛ سایت اطلاع‌رسانی و پاسخ‌گویی دینی زنان مسلمان 

پایگاه اینترنتی دخترانه آسمانیان با هدف اطلاع‌رسانی و پاسخ‌گویی به سؤالات شرعی، اجتماعی، عقیدتی برای زنان مسلمان راه‌اندازی شد.

به گزارش قرآن بلاگ  به نقل از خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، پایگاه اینترنتی دخترانه آسمانیان با هدف اطلاع‌رسانی و پاسخگویی به سؤالات شرعی، اجتماعی، عقیدتی و سهولت شرکت در کنفرانس‌های سایت در دسترس زنان مسلمان قرار گرفته‌است.

 

«دخترانه» شامل بخش‌هایی چون اخبار، مقالات و سؤالات رایج، اطلاعیه، کنفرانس‌ها به ارائه خدمات به دختران پرداخته‌است.

سردبیر در صفحه نخست در باب حضرت فاطمه(س) آورده‌است: «در حدیث مشهوری در مستدرک الوسائل آمده که پیامبر(ص) به حضرت علی(ع) فرمودند: «من وتو درخت وشجره اهل بیت هستیم. فاطمه بارور کننده آن،حسن و حسین فروع آن(شاخه‌های آن) و بقیه اهل بیت و میوه این درختند.»

از آخرین مطالب به روز شده می‌توان به، کافی‌ست هشدار را جدی بگیریم، با وجود علم وعقل، چه نیازى به وحى؟، چرا صالحان و مشکلات، گنهکاران و رفاه؟، آیا خدا به عبادات ما نیاز دارد که فرمان داده نماز بخوانیم و رو به کعبه بایستیم؟ و چرا خداوند دست به آفرینش زده اشاره کرد.

از پربازدیدترین مطالب می‌توان سؤالاتی چون، چه کنیم که فرزندمان به دین گرایش پیدا کند؟، بدو بدو از جمع چهله نفره ما جا نمونی!، ب مثل بسم‌الله، پوشیدن لباس سیاه در عزاداری ائمه مخصوصا امام حسین چه حکمی پیدا میکند؟ و قطره ای از دریا نام برد. 

پایگاه اینترنتی «دخترانه» را اینجا ببینید!





  • کلمات کلیدی : اخبار قرآنی

  • ::: جمعه 87/3/10 ::: ساعت 1:55 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر