سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خردی که بیماری خشم و شهوت دارد، از حکمت بهره ای نمی برد . [امام علی علیه السلام]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

چهل و پنجمین نشریه الکترونیک ساعت صفر منتشر شد   

چهل و پنجمین نشریه الکترونیک ساعت صفر ویژه امام زمان(عج) به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر شده‌است.

به گزارش قرآن بلاگ  به نقل از خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، این نشریه در نیمه اول خردادماه با سرمقاله «یادی از روح خدا در کالبد زمانه» در دسترس کاربران قرار گرفته‌است.

چهل و پنجمین شماره نشریه اینترنتی ساعت صفر مطالب خود را در بخش‌های هفت‌رنگ، ژرفا، ‌پیدای پنهان، سایه روشن، نسیم و پلکان به‌روز می‌کند.

اخبار در دو هفته گذشته و شاعر با نزدیک شدن به شخصیت خوب فاطمه(س) می‌تواند به اندیشه‌های ضد دینی بتازد(گفت‌وگویی با «کامران شرف‌شاهی») از جمله مطالب این شماره بخش «هفت رنگ» هستند.

در بخش «ژرفا» نیز مطالبی چون «یک، دو، سه، تاریخ»، «قیام سفیانی(آشنایی با نشانه‌های ظهور)» و «معرفی اجمالی سه فرقه(سلفیه، شیخیه، بهائیه)»، در دسترس کاربران قرار دارد.

در بخش «پیدای پنهان» موضوعاتی چون آنها اسلام را هدف گرفتند(به بهانه فیلم فتنه)، نامه‌هایی در چاه دل(معرفی کتاب) و دولت کریمه امام زمان(عج)(خوانشی دیگر از کتاب «دولت کریمه امام زمان» نوشته حجت‌الاسلام سید مرتضی مجتهد سیستانی) ارائه شده‌است.

در بخش «سایه روشن» نیز علائم ظهور و صادق هدایت(معرفی و نقد کتاب«درباره ظهور و علائم ظهور» نوشته صادق هدایت و حسن قائمیان)، سلطان آسمان‌ها، رونمایی از سوشیانت، منجی ایرانویج در نمایشگاه کتاب تهران(گزارشی از نمایشگاه کتاب)، مطرح شده‌است.

نگاهی عاشقانه از دریچه دوربین(گزارش تصویری از مسجد مقدس جمکران)، در انتظار، چشم زمانه سفید شد(شعر) و وقت تنگ است نیز عناوین مطالبی است که در بخش «نسیم» بیان شده‌است.

در بخش «پلکان» چهل و پنجمین نشریه الکترونیکی ساعت صفر مطالبی چون نقش زن در دوران غیبت امام عصر(عج)، مادر تموم گل‌ها(شعر؛ ایام فاطمیه) و می‌خواهم بنده دیگری باشم ارائه شده‌است.

چهل و پنجمین نشریه الکترونیک ساعت صفر را اینجا ببینید!





  • کلمات کلیدی : اخبار قرآنی

  • ::: جمعه 87/3/10 ::: ساعت 2:16 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر