سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برترین مردم کسی است که دانش مردم را بر دانش خویش بیفزاید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

شماره جدید «انتظار نوجوان» در اینترنت منتشر شد 

شماره جدید نشریه مهدوی انتظار نوجوان روی سایت اینترنتی این نشریه قرار گرفت.

به گزارش قرآن بلاگ  به نقل از خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، در این شماره از نشریه انتظار نوجوان که ویژه نهم ربیع الاول سالروز ولایت امام زمان(عج) منتشر شده‌است مطالبی با عناوین مهدوی به چشم می‌خورد.

حرف ما، لحظه لحظه های سبز، اهمیت دوره نوجوانی، بانک ایده، زیباترین آرزوها، راهنمای گردش گری، جهان در سالی که گذشت، شکر نعمت،‌هزار و صد و شصت و نه، بهترین روز من، چمدان سفری، خورشید یعنی چه؟، شکوفه های سال نو، مثل باغ بهشت، آن بهار، ای محمد مهدی،‌با تو دعا می کنم، تاآسمان از عناوین مطالب منتشر شده در شماره 32 و 33 انتظار نوجوان است.

همچنین عناوین حرف دل، از ما گفتن، رد پای آسمون، رنگارنگ، مسلمان، جشن مدرسه،‌نمایش گاه حضور، بیعت دیجیتالی با موعود، بیایید اسراییل را تحریم کنیم، شما هم در جشنواره آخرین منجی شرکت کنید،‌شیعه صدای حقیقت از مطالب دیگر این نشریه است که از طریق سایت اینترنتی انتظار نوجوان قابل دسترسی است.

پاسخ به نظرات خوانندگان، یاداشت هفته، همکار ما شوید از جمله بخش های مختلف این سایت است. همچنین در بخش آرشیو نشریه علاوه بر دسترسی به آرشیو متنی شماره های قبل نشریه امکان دسترسی به آرشیو تصویری نشریه نیز وجود دارد که علاقمندان با دانلود هر شماره می‌توانند آن را مطالعه نمایند.

انتظار نوجوان در وب‌‌سایت خود با دو فرمت html و pdf قابل دسترسی است.

انتظار نوجوان به مدیر مسئولی مسعود پورسید آقایی و سردبیری محمد رضایی منتشر می‌شود.

شماره جدید انتظار نوجوان در اینترنت را اینجا کلیک کنید!





  • کلمات کلیدی : اخبار قرآنی

  • ::: جمعه 87/3/10 ::: ساعت 2:24 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر