سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدکاران، جز با همانندان خود، دوستی نمی کنند . [امام علی علیه السلام]
 

 

 

وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs

نگاهی به سایت قرآنی «قصص»

گروه وبلاگ: سایت قرآنی «قصص» از جمله سایت‌های قرآنی تخصصی موجود در فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، «قصص» سایت قصه‌های قرآنی است که علاوه بر قصص قرآنی روایات ائمه و کتب دینی را در موضوعات مختلف جمع‌آوری و در اختیار کاربران قرار داده‌است.

این سایت با سرلوحه قراردادن آیه‌ی 12 سوره یوسف با مضمون: «نَحْنُ نَقُصُّ عَلَیْکَ أَحْسَنَ الْقَصَصِ» ، «ما نیکوترین سرگذشت را به موجب این قرآن که به تو وحى کردیم بر تو حکایت مى‏کنیم» در راه اطلاع‌رسانی دینی با پیج‌رنک 2 در جستجوگر گوگل برای کاربران قابل مشاهده است.

سایت قرآنی «قصص»

بخش اصلی سایت، کتابخانه آن است؛ در این بخش کتاب‌های بسیاری به صورت آن‌لاین با عناوین؛ اخلاق و احسان، اخلاص، صداقت، برادری، بی‌نیازی، بخل، پدر و مادر، تقوی و توکل، جهل، چاپلوسی، حرص، حسد، حق و باطل، خوف، خیانت، دنیا، دروغ، دزدی و دعا و ده‌ها موضوع دیگر با موضوعات فرعی دیگر عناوینی هستند که قصص و روایات متعددی درباره آنها در سایت قرار دارد.

این سایت عنوان داستان‌های موجود در سایت را با نام مؤلف مربوطه منتشر کرده که از جمله عناوین کتاب‌های مربوطه می‌توان به:داستان‌هایی از شأن نزول قرآن، زن در قرآن، سلسله داستانهاى آیه به آیه قرآن مجید (جلد اوّل : داستانهاى سوره حمد) و سرگذشتهاى تلخ و شیرین قرآن اشاره کرد.


سایت قرآنی «قصص» را در اینجا کلیک کنید!

منبع: www.iqna.ir






::: چهارشنبه 86/1/29 ::: ساعت 7:43 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
نظرات شما: نظر





  • کلمات کلیدی : تصاویر قرآنی

  • ::: پنج شنبه 86/1/2 ::: ساعت 6:45 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر





  • کلمات کلیدی : تصاویر قرآنی

  • ::: پنج شنبه 86/1/2 ::: ساعت 6:38 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر

    زنگ بیدار باش خداوند :

    گاهی که می خواهید ساعت خاصی از خواب بیدار شوید ،‌ می توانید این آیه شریفه را از سوره کهف بخوانید .

    قُلْ إِنَّمَا أَنَا بَشَرٌ مِّثْلُکُمْ یُوحَى إِلَیَّ أَنَّمَا إِلَهُکُمْ إِلَهٌ وَاحِدٌ فَمَن کَانَ یَرْجُو لِقَاء رَبِّهِ فَلْیَعْمَلْ عَمَلاً صَالِحاً وَلَا یُشْرِکْ بِعِبَادَةِ رَبِّهِ أَحَداً [الکهف : 110]

    من بار ها تجربه کرده ام و خیلی جالب عمل می کند . مطمئن باشید که بیدار می شوید البته ممکن است از شدت خستگی حال پا شدن نداشته باشید اما آیه زیبایی است .

    http://askquran.ir





  • کلمات کلیدی : یادداشتهای قرآنی

  • ::: پنج شنبه 85/12/17 ::: ساعت 12:9 عصر :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر

    معرفی کتاب Converts to Islam

    "بسم الله الرحمن الرحیم کتابشناس: طاهره قائمی اواخر قرن بیستم و اوایل قرن 21، سراسر دنیا مملو از مذاهب و مشربهای گوناگونی شده است. پیروان این مذاهب بدون هیچ گونه اجبار و تنها با بیدار شدن فطرت الاهی خود، به آیین مقدس اسلام رو می آورند. این موج اسلامخواهی رفته رفته، زنده تر و فروزانتر می شود. این در حالیست که خداستیزان و صاحبان زر و زور تمام سعی خود را در خاموش کردن این نور الاهی و تمایل فطری انسانها به کار بسته اند. تهمتها و فشارهای سیاسی، فرهنگی و مذهبی هیچ یک نتوانسته از گسترش این موج جدید و مقدس جلوگیری کند. "

    "کتاب حاضر با نام Converts to Islam یا اسلام آورندگان، سرگذشت جذاب چنین افرادی است که با وجود مشکلات فراوان، از قبیل فشار خانواده و دوستان، تبلیغات منفی رسانه ها و از همه مهمتر پایبندی به دین سابق، تنها در آرزوی یافتن حق و حقیقت به جستجویی مقدس و معنوی پرداخته، سفری روحانی و پرماجرا را شروع کرده اند و سرانجام به ساحل امن و آرامش یعنی آیین مقدس اسلام رسیده اند.

    مولف کتاب:
    چنانکه در آغاز این کتاب اشاره شده، داستانهای این کتاب کاملا واقعی و مستند است و مولف بعد از خاطر نشان کردن این نکته به در دست داشتن اسناد کتبی برای داستانها اشاره کرده است. هر چند مولف نام کامل خود را ننوشته ولی در اینترنت پایگاهی دارد که آدرس این سایت را در اختیار خوانندگان قرار می دهد:www.convertstoislam.com
    نویسنده خود را با نام زینب معرفی کرده و خود نیز یکی از تازه مسلمانان است.

    شناسنامۀ کتاب:
    کتاب محصول انتشارات انصاریان و منتشر شده در شهر قم می باشد.
    در سال 2005 میلادی منتشر شده؛ شامل 364 صفحه است که در تیراژ 2000 نسخه در نوبت نخست منتشر گردیده.
    کتاب به شخصی به نام «عاشق حسین» تقدیم شده که بنا به نوشتۀ مولف وسیلۀ هدایت بسیاری به اسلام بوده.

    محتوای کتاب در یک نگاه:
    هر چند مولف اظهار می دارد داستانها از سراسر دنیا فرستاده شده ولی به نظر می رسد بیشتر این سرگذشتها، از کشورهای انگلیسی زبان و به خصوص آمریکا، انگلستان و تعداد کمتری هم از کشورهایی مانند استرالیا، اسکاتلند، ایرلند و ... باشد.
    تقریبا تمامی سرگذشتها، نگارش خود راویان است و این نکته به جاذبۀ کتاب افزوده است. اصالت داستانها و سبکهای گوناگون نگارشی عاملی تاثیر گذار در مخاطبان کتاب می باشد. در برخی سرگذشتها قدرت بالای نویسنده، خواننده را به یاد رمانها و داستانهای مشهور می اندازد(مانند سرگذشت صابره عبدالحی یا یوسف استیس) و برخی داستانها هم گویای این نکته است که راوی زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم خود به کار گرفته است.
    مولف در انتهای هر سرگذشت، آیه ای از قرآن ذکر کرده که به شکل مستقیم یا غیر مستقیم، با مفاهیم خاطرۀ نقل شده، ارتباط دارد. در آغاز و انتهای کتاب نیز دو حدیث از حضرت علی(علیه السلام) مطرح شده است.

    علل گرایش به اسلام در میان سرگذشتها:
    گروهی از این تازه مسلمانان، با کشف دروغهای بزرگ سیاسی و تهمتهایی که در جهان غرب به اسلام و مسلمانان زده می شود، جذب اسلام شده اند. برخی دیگر اسلام را با توجه به دیدگاه اجتماعی و نگاه ارزشی و همراه با احترامی که به زنان دارد، پذیرفته اند. برخی از این رهیافتگان مانند یکی از سرخپوستان مسلمان شده، با توجه به مباحث علم زبانشناسی اجتماعی، و تاثیری که اسلام بر فرهنگ و زبان مردمش داشته، به اسلام نگریسته و مسلمان شده است. شخص بزهکاری به دلیل ارزشی که اسلام برای شخصیت او قائل شده و او را تحت حمایت خود قرار داده، به اسلام گرایش پیدا کرده به آن عشق می ورزد. دیگری با رویای صادقانه به سوی اسلام هدایت شده، و شخص دیگری با نگاه شاعرانه ای که داشته، اسلام و مسلمانان را احساسی ترین و شاعرانه ترین دین و مردم یافته است. تازه مسلمان دیگر به دلیل زندگی پاک و اخلاقی مسلمانان و جاری بودن اخلاقیات در عرصه های گوناگون زندگیشان، اسلام آورده و شخص دیگر به این علت مسلمان شده که قرآن بیماریش را شفا داده است. یکی از هنرمندان تئاتر و نمایش، به جهت نگاه هنری اسلام به این آیین جهانشمول علاقمند شده و دربارۀ اسلام کنجکاو شده است. عدۀ زیادی از رهیافتگان هم به جهت قانع نشدن از تعالیم مسیحیت و عدم درک خدایی که این دین را به پیروانش معرفی می کند، به دنبال حقیقت رفته و آن را یافته اند. مفاهیمی چون تثلیث، منجی بودن حضرت عیسی(علیه السلام) و نیز تناقضهای آشکار در متن انجیل و پیاده نشدن فرامین آن در زندگی روزمرۀ مسیحیان انگیزه ای برای تحول آنان بوده است.
    می توان ادعا کرد در تمامی این سرگذشتها، به نوعی تحیر و سرگشتگی در میان انبوه باورها و عقاید اشاره شده است و بیشتر آنان از خدا تقاضا کرده اند که راه حقیقت را به آنان نشان دهد، خواسته یا ناخواسته، سفری معنوی و در عین حال پرفراز و نشیب را برای یافتن حقیقت و واقعیت آغاز کرده اند.
    بسیاری از این رهیافتگان بعد از یافتن اسلام، احساس کرده اند که از قبل مسلمان بوده اند، ولی از این مسلمان بودن آگاهی نداشته اند. از دیدگاه این رهیافتگان، اسلام همان مبانی فطری انسانها را مطرح می کند.
    از لابه لای خاطرات درج شده در کتاب می توان به فشار شدید رسانه های آمریکا و در نتیجه افکار عمومی این کشورها و به ویژه مردم آمریکا، پس از وقایع 11 سپتامبر بر مسلمانان پی برد.
    در این کتاب کمتر بحث مذهبی مطرح شده است و بیشتر به گرایش به اسلام تاکید شده است.
    قابل ذکر است مولف کتاب، از انتشار مجموعۀ دیگری از این سرگذشتها خبر می دهد و از تازه مسلمانانی که کتاب او را می خوانند خواسته است، سرگذشتشان را برای او به آدرس اینترنتیش بفرستند.

    http://kelisa-masjed.blogfa.com

     





  • کلمات کلیدی : اخبار قرآنی

  • ::: پنج شنبه 85/12/17 ::: ساعت 11:59 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر

    تفسیر قرآن مقام معظم رهبری: هدف‌دار بودن زندگی در بینش‌الهی

     

    اینجا اصلاً هدفدار شدن زندگی یک از نتایج این بینش است و تلاش‌گر بودن در زندگی هم یک نتیجه‌ی دیگر است. یعنی انسان معتقد به بینش الهی آنوقتی که احساسات بر او غلبه نکرده، و آنوقتی که هیچ نیازی هم ندارد، و آنوقتی که تسلیم هیچ عادتی هم نیست، در آن لحظه هم باز تلاش می‌کند. یعنی اگر مثلاً یک مسئولیتی را در جمهوری اسلامی به شما سپردند، اعم از مسئولیت کوچک یا بزرگ و هیچکس هم مراقب شما نیست، و هیچ هم اسیر احساسات نیستند، آیا با خودتان فکر می‌کنید من نیم ساعت دیگر هم برای این موضوع کار بکنم یا نه؟ این‌جا آن‌جایی است که بینش‌الهی خودش را نشان می‌دهد. اگر دارای بینش‌الهی باشید، یعنی معتقد به غیب و معتقد به خدا و معتقد به فرشتگانی که بر شما ناظر هستند و معتقد به جایگاهی که از شما با کمال بصیرت، کوچک یا بزرگ کار شما را سئوال می‌کنند و به آنها پاداش می‌دهند، اگر معتقد به این باشید می‌گوئید: چه ببینند و چه نبینند، جه بدانند و چه نادنند، شما در عین خستگی و در عین تنهائی و در عین بی‌خبری دیگران از شما، صرفاً به همان علت که می‌دانید خدا شاهد و ناظر است کارتان را ادامه می‌دهید. یعنی برای کارکردن انگیزه دارید، چون خدا هست و چون او می‌بیند. در روز عاشورا که امام حسین(ع) در غربت محض بود، نه غربت در آن بیابان، بلکه غربت در دنیای آنروز که هیچکس از آن کسانی که سرشان به تنشان می‌ارزید کار امام حسین(ع) را قبول نداشتند و قبول هم نمی‌کردند یا از روی یک منطق غلط، یا از روی راحت طلبی‌ها و تن‌پروریها،‌ که اگر می‌خواستیم با چشم مادی نگاه کنیم این خون هدر شده بود، در چنین صحنه‌ای یک حادثه‌ای اتفاق می‌افتد و آن کشته شدن علی‌اصغر است، و حال اینکه مطلقاً هیچ احساساتی انسان را وادار به این کار نمی‌کند، بله احساسات وادار می‌کند آدم خودش برود عاشقانه در میدان جنگ کشته شود، اما چه احساساتی آدم را وادار می‌کند بچه شش‌ماهه را ببرد در جنگ؟! وقتی که کشته شد امام حسین(ع) فرمودند: آنچه که مرا تسلی می‌دهد : ( ان ذالک بعین‌الله ) این است که خدا دارد این را می‌بیند و این برای هر انسان معتقد به غیب و به ماورای این مایه تسلی است و این بینش به انسان تلاش می‌دهد، و خصوصیت دیگری که وجود دارد،‌ این است که این بینش هر پدیده‌ای را معنی‌دار می‌کند و انسان را به تفکر درباره‌ی آن پدیده وادار می‌کند. وقتی شما معتقد به عالم غیب هستید و اراده‌ی غیبی الهی را بر این آفرینش حاکم می‌دانید، وقائلید که این آفرینش نظمی دارد پس هر حرکت طبیعی و حرکت تاریخی و انسانی در هر جای دنیا برای شما یک معنایی دارد، چون لازمه‌ی نظم این است و چون معنا دارد درصدد برمی‌آئید تا آن را بشناسید و این معرفت انسانی را افزایش می‌دهد. بنابراین: بینش معنوی و الهی و بینش ایمان به غیب انسان را به بیشتر شناختن جهان و بیشتر شناختن محیط و بیشتر شناختن تاریخ و بیشتر شناختن هر پدیده‌ای از پدیده‌ها دعوت می‌کند و خلاصه اینکه ایمان به غیب آن مرز اصلی و شرط اول تقواست. اما شرط دوم: الذین یؤمنون بالغیب ( به پاداش نماز از شرایط متقین است )

     





  • کلمات کلیدی : تفسیر قرآن

  • ::: پنج شنبه 85/12/17 ::: ساعت 12:21 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر

    (سوره فلق)





  • کلمات کلیدی : تصاویر قرآنی

  • ::: سه شنبه 85/12/15 ::: ساعت 12:38 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر

    تفسیر قرآن مقام معظم رهبری: انسانهای مادی هدف ندارند

     

    ممکن است شما بگوئید بسیاری از آدمهای مادی هستند که هدف هم دارند. من عوض می‌کنم: این هدف را باید در آن جاهایی محاسبه کرد که احساسات و عادت و نیاز غلبه نکرده باشد، ولذا آن جائی که احساسات و عادت و نیاز نباشد، آنجا تلاش یک انسان مادی متوقف می‌شود. البته بعضی برطبق نیاز مجبورند تلاش کنند، مادی هم اگر هست باید تلاش کند تا آن نیاز خودش را برآورد. بعضی‌ها یک احساساتی دارند، مثلاً: احساسات ناسیونالیستی. این احساسات ناسیونالیستی او را وادار به یک حرکت وتلاش فراوان می‌کند تا آنجا که جان خودش را هم از دست می‌دهد، لکن این احساسات است، منطق و عقلانی نیست.

     

    اگر از یک آدم مادی که در راه وطن، خودش را دارد فدا می‌کند، آن وقتی که در بحبوحه و تنور احساسات می‌گدازد یک نفر او را بکشد کنار و بگوید: آقا شما چرا خودت را از دست می‌دهی تو بمیری که چه شود؟! می‌خواهی تو بمیری که وطن زنده باشد! وقتی تو نیستی این وطن باشد یا نباشد چه فایده‌ای دارد؟ چرا و به چه جهت تو بمیری تا دیگری زندگی کند؟ البته این را مادی‌گرا اقرار نمی‌کند، بلکه اگر به مادی‌گرا بگوئید: در جواب هدفهای عالی، وجدان و از این قبیل چیزها را می‌گوید لیکن این اعتراف را در گوشه و کنار سخنان هوشمندان‌شان می‌شود مشاهده کرد. من یک کتابی را از (( روژه مارتین دوگار )) نویسنده فرانسوی که رمانی نوشته بنام (( خانواده‌ی تیوو )) خوانده‌ام. به فارسی هم ترجمه شده و من چون با این نوشته‌های هنری از قدیم آشنا بوده‌ام، گاهی اوقات این چیزها را می‌بینم و نکات مهمی در اینها پیدا می‌کنم. این ظاهراً از اومانیست قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم است. این انسانیت‌گراها که معتقد بوند عشق به انسان و انسانیت و علاقه و وجدان انسانی می‌تواند پرکننده‌ی خلاء اندیشه‌ی مذهبی و ایمان مذهبی و جاذبه‌ی مذهبی باشد، اینها قبل از رواج مارکسیسم خیلی کتاب می‌نوشتند و این رژه‌مارتین هم جزو آنهاست که خیلی خوب در کتابش قضیه را تشریح می‌کند. البته نه اینکه بخواهد این را بگوید، بلکه از زبان قهرمان داستانش که در هنگام یک بیماری لاعلاج با خودش فکر می‌کند فایده تلاش من چه بود و یادداشتهایش را می‌نویسد حقایقی را که تفکر اومانیستی به انسان می‌دهد و آن احساس ناگزیر این تفکر اومانیستی را کاملاً مشخص می‌کند و آنجا کاملاً می‌شود این را فهمید. او می‌گوید فایده‌ی زندگی کردن همین است که تو لذت ببری! واقعاً طبق تفکر جهان‌بینی مادی جز این هم چیز دیگری است.

     

    براساس جهان‌بینی مادی، شما یک فاصله‌ای را دارید از یک نقطه به نقطه‌ای دیگر: تولد و مرگ، یا بگویم: کودکی و مرگ، چون دوران کودکی چیزی نیست، اما از پایان کودکی تا مرگ یک فاصله‌ای است و این فاصله مثل برق هم می‌گذرد، پس هرچه در این فاصله بیشتر خوش بگذرانید لذت می‌برید و محصول انسان از زندگی جز این نیست! آیا این بینش می‌تواند برای بنای جهان و برای ساختن زندگی انسان و برای هدفهای والا برنامه‌ریزی کند و آنها را هدف بگیرد و به سمت آنها با مبارزه حرکت کند و در این راه دشوار سختی را تحمل کند و چنین چزیز ممکن است؟! نه. اینکه بنده با عجله و با سرعت خودم را برسانم به آن طرف دیوار که بن‌بست است پیشانی‌ام می‌خورد به دیوار، اینجا چرا باعجله بروم؟ چرا تلاش کنم؟ این فرق می‌کند با بینش آن کسی که معتقد است که ورای این مرز: (( که گردونها و گیتی‌هاست ملک آن جهانی را )) این خیلی تفاوت می‌کند.

     





  • کلمات کلیدی : تفسیر قرآن

  • ::: سه شنبه 85/12/15 ::: ساعت 12:36 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر

    (بدون شرح)

    منبع:www.askquran.ir





  • کلمات کلیدی : تصاویر قرآنی

  • ::: یکشنبه 85/12/13 ::: ساعت 8:37 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر
    پایگاه اطلاع‌رسانی فرهنگی، دینی اروم هادی راه‌اندازی شد

    گروه وبلاگ: ازسوی نمایندگان مجمع طلاب و فضلای ارومیه پایگاه اطلاع‌رسانی فرهنگی، دینی اروم هادی در نشانی www.uromhadi.ir راه‌اندازی شد.

    به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا بهروز لک مدیر پایگاه اروم هادی گفت: باید متناسب با ظرفیت‌های به‌وجود آمده در حوزه‌های علمیه، تحول گسترده‌ای در فعالیت‌های طلاب ایجاد کنیم و اگر بار علمی حوزه نسبت به گذشته افزایش یافته، لازم است این مسئله در عرصه تبلیغ به خوبی مشاهده شود.

    نماینده فضلا و طلاب ارومیه با اشاره به آیه «نفر» اظهار داشت: رسالت اصلی روحانیت کسب علم و دانش و بازگو کردن پیام دین برای اقشار مختلف جامعه است به همین دلیل ابلاغ و تبلیغ آموزه‌های دینی باید از ارکان زندگی یک طلبه باشد.

    عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با اشاره به تأسیس سایت www.uromhadi.ir تصریح کرد: با تأسیس این سایت رسالت فرهنگی تبلیغی مبلغین آذربایجان غربی را ساماندهی می‌کنیم و نگاهی راهبردی به نقش روحانیت و حوزه در عرصه برنامه‌ریزی‌های کلان کشور خواهیم داشت.

    وی با اشاره به اهداف راه‌اندازی سایت فضلا و طلاب ارومیه یادآور شد: این سایت با هدف افزایش ارتباط با طلاب استان آذربایجان غربی و اقشار مختلف مردم راه‌اندازی شده است و در آن بیوگرافی علما، آثار پژوهشی فضلا و طلاب، اخبار استان، حدیث روز مسایل و مباحث اخلاقی و اعتقادی ارائه خواهدشد.

    حجت‌الاسلام بهروزلک افزود: پشتیبانی فکری این سایت برعهده طلاب ارومیه است و در آینده نزدیک سایت www.azarhadi.com را به‌صورت فعال راه‌اندازی کنیم که در آن همه فعالیت‌ها فرهنگی تبلیغی استان آذربایجان غربی به صورت منسجم و راهبردی هدایت می‌شوند.

    وی افزود: در تاریخ حوزه‌های علمیه، منسجم کردن فعالیت‌های طلاب یک استان به صورت هدفمند بی‌سابقه است که درصددیم با همکاری مرکز مدیریت حوزه و سازمان‌های فرهنگی شهر ارومیه این مهم را انجام دهیم.

    سردبیر مجله «انتظار موعود» با تأکید بر استفاده از تکنولوژی روز در عرصه تبلیغ معارف دینی یادآور شد: باید استفاده از پیشرفت‌های روز را در این زمینه جدی بگیریم، زیرا در عرصه تبلیغ، ابزار و وسیله انتقال پیام نقش بسیار مؤثری دارد.

    حجت‌الاسلام بهروزلک در ادامه افزود: نیازهای کنونی جامعه اقتضا می‌کند روحانیت نظام‌مند عمل کرده و با دقت و هوشیاری به وظایف خود عمل کند، اگر چه در گذشته مردم به حدیث، مسئله و روضه اکتفا می‌کردند، اما امروز با گسترش توقعات مردم به شیوه‌های جدید تبلیغی به شدت نیازمندیم.

    نماینده فضلا و طلاب ارومیه تصریح کرد: اکثر طلابی که در حوزه علمیه قم مشغول به تحصیل هستند پس از بازگشت به شهر خود جذب نهادهای فرهنگی می‌شوند و چنانچه بتوانیم استعدادها را شناسایی و نیازها و ظرفیت‌های استان مربوطه را به خوبی بشناسیم در عرصه نشر معارف دینی پیشرفت قابل ملاحظه‌ی خواهیم داشت.

    منبع:www.ikna.ir





  • کلمات کلیدی : اخبار قرآنی

  • ::: شنبه 85/12/12 ::: ساعت 8:33 عصر :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر
    <   <<   11   12   13   14   15   >>   >